כבעלי עסקים שרוצים מאוד לשווק את העסק שלהם ללקוחות פוטנציאליים,

אנחנו תמיד צריכים להבין שהלקוח הפוטנציאלי שלנו עובר מסע, עד שהוא מגיע לשלב הרכישה…

הבנת המסע הזה יקל עלינו את שלב המכירה ויכניס בנו תודעת שיווק שתעבוד בשבילנו לאורך זמן

אני תמיד אומר לבעלי עסקים שאני מלווה בייעוץ העסקי שאנו מקיימים יחד שלקוחות ירכשו מאיתנו באם נייצר 2 דברים מרכזיים:

  1. נענה על צורך – נבין מה התועלות של הלקוח (לא המאפיינים) ומה יוצא ללקוח מהשירות שלנו (כי זה מה שיניע אותו לרכישה)
  2. ניצור עימם אמון – בתוך בליל התחרות בשוק התחרותי שלנו יש מגוון הצעות, לקוח ירכוש מבעל העסק שייצר את האמון מולו

בהדרכה הקצרה הזו אני מראה את "מסע הלקוח"

כדי למצות את הפוטנציאל של "מסע הלקוח" אנו נדרשים:

  1. בשלב המודעות – נקים דף נחיתה שנוגע בכאבים  מצד אחד או ב"חלומות" שלו, מה יקרה לו לאחר הרכישה
  2. בשלב החיפוש – ההבנה שהלקוחות "הבינו" שהם בבעיה זה השלב שבו הם משאירים את הפרטים שלהם
  3. בשלב ההשוואה – נאסוף את הלקוחות שמחפשים את הפיתרון, נציג להם אותו תוך יצירת אמון ונגיש הצעת מחיר
  4. בשלב המכירה – נציג את המענה לצורך והמאפיינים עם הצעה שאי אפשר להגיד עליה..לא!

איתך לאורך התפנית העסקית שלך

ניר

 

 

אחד מהערכים החשובים ביותר למנהיג, הוא לתת דוגמה אישית!!! ולא משנה אם אתה ראש ממשלה, הורה, מורה או בעל עסק, אתה צריך להבין שבכל רגע נתון עיניים נישאות אלייך (של אזרחים, ילדים, תלמידים, לקוחות) כדי ללמוד ממך איך להתנהג, לא פחות ולא יותר!             אני קורא בלב כבד את מה […]

עסק הוא כמו ריצה! אנחנו רוצים לנצח! אנחנו מוקפים במתחרים! אנחנו מביאים את היכולת שלנו לידי ביטוי באופן הכי גבוה שיש! זאת אחת מהתובנות שחוויתי במירוץ נתניה שנערך לפני זמן מה, תחרות ריצה ל 10 קילומטרים ש 5 מהם היו על חוף הים במסגרת קבוצת הריצה המדהימה Bgym Runners אני זוכר את עצמי עומד על […]

פיסגה של הר גבוה ונישא תמיד נתפס בעיני כמשהו נשגב… העמידה בתחתית ההר כשהצוואר שלנו מתוח למעלה, העיניים שלנו נוצצות והלב פועם. אני יכול לחלק אותנו, בעלי העסקים ל 3 סוגים: הסוג הראשון: כאלה שיעמדו בתחתית ההר יביטו למעלה, ויגידו לעצמם, בלחישה, לשם אני לא עולה! וכמובן יהיו להם את הסיבות הכי טובות שבעולם, לא […]

3 פעמים בשנה אני עושה חשבון נפש לעצמי! ביום הכיפורים שאז אני בודק עם עצמי למי אני חייב סליחה ומתנצל! <כן, זאת זכות להתנצל!> בליל הסדר, אז אני שואל את עצמי מה נשתנה מאותה שנה שעברה. ביום ההולדת שלי שבה אני שואל אילו מעשים עשיתי כדי להביא אותי קרוב יותר לחזון שלי. השנה ליל הסדר […]

היום יום השואה! היום הזה מסמל בעיני את הרוע שקם והרג את הטוב, המספרים לא נתפסים, דמיינו שרצחו לנו את רוב רובם של אזרחי ישראל היהודים, על כל אחד שנמצא בחוץ מישהו נרצח בגרמניה הנאצית. מעל מליון וחצי ילדים, דמיינו כיתה של 40 תלמידים ותכפילו את זה ב 40,000 כיתות!   "קול קרא והלכתי, הלכתי […]

החלטתם לצאת לדרך חדשה ועצמאית, הפכתם משכירים שעובדים עבור מישהו אחר לאנשים שעובדים עבור עצמכם וההגשמה העצמית שלכם, אתה כבר גיבורים בעיני! המון בעלי עסקים שפונים אלי בתחילת הדרך לייעוץ שואלים אותי, טוב ניר, איפה לעזאזל מתחילים? האם אני ישר מתחיל לפרסם? לשווק? אולי להקים את המיתוג לעסק? כרטיס ביקור? אתר? או אולי לכתוב מגנט […]

ניהול והובלת עסק דומה לניהול זוגיות, ככל שהבסיס יהיה יציב יותר כך היחסים יחזיקו מעמד ברגעים הכי קשים!   "ניהול עסק זה ריצת מרתון ולא ספרינט אחד קצר"   בעל עסק צריך להפנים שיציאה לדרך חדשה בתור עצמאי או ניהול עסק קיים זה תהליך ארוך טווח של השקעה בעצמך ובעסק שלך כדי לייצר מיתוג ואוטוריטה. […]

לפני מספר ימים בעודי משוטט להנאתי במדורים כלכליים כדי לבדוק מה התחדש נתקלתי בכתבה בדה מארקר שכותרתה:                   "אנחנו צופים הפסדים גדולים לעסקים שאין מאחוריהם גב כלכלי איתן, והם עשויים להתמודד תוך זמן קצר עם מציאות שעלולה להוביל לקריסה", ממשיך ואומר אלוני בכתבה.   ולא יכולתי שלא […]

שיווק מוכר - ניר נגר

לכל אחד מאיתנו יש חוש דומיננטי אחד שמוביל אותנו, אותו חוש דומיננטי שאיתו הלקוחות שלנו יעדיפו לתקשר, החיבור לחוש הדומיננטי שלהם יגרום ליצירת חיבור לא מודע בתת המודע שלהם וייצור חיבור וכימייה שתוביל לסגירת העסקה, כשהם מודים לנו על זה שאנחנו כל כך מבינים אותם. היכולת לזהות את האדם שמולנו נותנת לנו את הכוח להוביל […]

אני לא חושב, אני יודע! שיש הלימה וחיבור בין הייעוד, החזון והבשורה שאנחנו מביאים לעולם לבין ההגשמה העצמית שלנו וכתוצאה מכך ההצלחה הכלכלית שלנו. למה? כי אני חווה את זה על בשרי בכל יום, מחדש… השאלה הראשונה שלי בתוכנית העסקית שיווקית שאני מעביר ללקוחות שלי היא:  "האם אתה קם עם אנרגיה ותשוקה ליום העבודה שלך? […]

  • 1
  • 2