לפני מספר ימים בעודי משוטט להנאתי במדורים כלכליים כדי לבדוק מה התחדש נתקלתי בכתבה בדה מארקר שכותרתה:

ניתן ללחוץ על התמונה כדי לעבור לכתבה המלאה

ניתן ללחוץ על התמונה כדי לעבור לכתבה המלאה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"אנחנו צופים הפסדים גדולים לעסקים שאין מאחוריהם גב כלכלי איתן, והם עשויים להתמודד תוך זמן קצר עם מציאות שעלולה להוביל לקריסה", ממשיך ואומר אלוני בכתבה.

 

ולא יכולתי שלא לשאול את עצמי למה בעלי העסקים לא השכילו לצפות את הבעיה לפני שהיא הגיעה לפתחם!

הרי דיבורים על תוואי הרכבת הקלה החלו עוד בשנות ה 90!!!

אם היינו יוצאים אז, ב 2011, לדרך, שנה הבאה ב 2017 היא הייתה יוצאת לדרך…נשמע כמו בדיחה טובה :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנחנו כישראלים מאוד אוהבים את המונח "יהיה בסדר"

אנחנו נתמודד כשזה יגיע

אז זה הגיע! ובגדול! ועכשיו בעלי העסקים, אלה שלא השכילו להסתכל טיפה קדימה כדי לתכנן את העתיד והחזון העסקי שלהם, מבקשים עזרה ופיצוי מהמדינה (וכמו שאני מכיר את המדינה, שלא ייצפו לניסים ונפלאות…)

 

אז איפה אצלכם עובר "תוואי הרכבת הקלה?"

 

האם אתם עוצרים מידי פעם את המירוץ המטורף היומיומי ששוטף אתכם בעשיה התובענית העסקית כדי להרים את המבט ולהביט סביבכם וסביב העסק שלכם?

מה התפתח בתחום שלכם?

האם אתם נמצאים בקדמת הבמה העסקית? טכולוגית?

האם ישנם שינויים לטווח הבינוני ארוך שאמורים להשפיע על העסק שלכם?

האם ישנם דיבורים בממשלה לשנות את התנהלותה? לשנות חוקים ותקנות?

לאן השוק העסקי שאתם מובילים מתפתח?

האם העסק שלכם מבוסס על מוצר או שירות אחד? או על ספק אחד גדול? כי אז אתם שמים את כל "הביצים בסל אחד", והחיים כמו שאתם יודעים, מאוד דינמיים ותנודתיים.

 

אלו שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם כדי לתכנן את העתיד שלכם ושל העסק שלכם ולא להיתקל ביום אחד בהיר בפסי רכבת, חולדות, אבק ולקוחות נוטשים דבר שיביא לסגירת העסק שלכם שעמלתם עליו כל כך הרבה…

בתוכנית השיווקית עסקית שאני מעביר לבעלי העסקים שאני מוביל אנחנו חושבים קדימה, מייצרים תכנון מיטבי שלוקח בחשבון נישה, בידול, הגעה ללקוחות ויצירת מגוון רחב של שירותים ומוצרים, "כי סוף מעשה נכון תמיד נמצא המחשבה תחילה!"

 

 

 

 

 

 

 

אז איפה עובר "תוואי הרכבת שלך?" אשמח לשמוע את התשובה שלך!

About ??? ???

אחד מהערכים החשובים ביותר למנהיג, הוא לתת דוגמה אישית!!! ולא משנה אם אתה ראש ממשלה, הורה, מורה או בעל עסק, אתה צריך להבין שבכל רגע נתון עיניים נישאות אלייך (של אזרחים, ילדים, תלמידים, לקוחות) כדי ללמוד ממך איך להתנהג, לא פחות ולא יותר!             אני קורא בלב כבד את מה […]

עסק הוא כמו ריצה! אנחנו רוצים לנצח! אנחנו מוקפים במתחרים! אנחנו מביאים את היכולת שלנו לידי ביטוי באופן הכי גבוה שיש! זאת אחת מהתובנות שחוויתי במירוץ נתניה שנערך לפני זמן מה, תחרות ריצה ל 10 קילומטרים ש 5 מהם היו על חוף הים במסגרת קבוצת הריצה המדהימה Bgym Runners אני זוכר את עצמי עומד על […]

פיסגה של הר גבוה ונישא תמיד נתפס בעיני כמשהו נשגב… העמידה בתחתית ההר כשהצוואר שלנו מתוח למעלה, העיניים שלנו נוצצות והלב פועם. אני יכול לחלק אותנו, בעלי העסקים ל 3 סוגים: הסוג הראשון: כאלה שיעמדו בתחתית ההר יביטו למעלה, ויגידו לעצמם, בלחישה, לשם אני לא עולה! וכמובן יהיו להם את הסיבות הכי טובות שבעולם, לא […]

3 פעמים בשנה אני עושה חשבון נפש לעצמי! ביום הכיפורים שאז אני בודק עם עצמי למי אני חייב סליחה ומתנצל! <כן, זאת זכות להתנצל!> בליל הסדר, אז אני שואל את עצמי מה נשתנה מאותה שנה שעברה. ביום ההולדת שלי שבה אני שואל אילו מעשים עשיתי כדי להביא אותי קרוב יותר לחזון שלי. השנה ליל הסדר […]

היום יום השואה! היום הזה מסמל בעיני את הרוע שקם והרג את הטוב, המספרים לא נתפסים, דמיינו שרצחו לנו את רוב רובם של אזרחי ישראל היהודים, על כל אחד שנמצא בחוץ מישהו נרצח בגרמניה הנאצית. מעל מליון וחצי ילדים, דמיינו כיתה של 40 תלמידים ותכפילו את זה ב 40,000 כיתות!   "קול קרא והלכתי, הלכתי […]

החלטתם לצאת לדרך חדשה ועצמאית, הפכתם משכירים שעובדים עבור מישהו אחר לאנשים שעובדים עבור עצמכם וההגשמה העצמית שלכם, אתה כבר גיבורים בעיני! המון בעלי עסקים שפונים אלי בתחילת הדרך לייעוץ שואלים אותי, טוב ניר, איפה לעזאזל מתחילים? האם אני ישר מתחיל לפרסם? לשווק? אולי להקים את המיתוג לעסק? כרטיס ביקור? אתר? או אולי לכתוב מגנט […]

ניהול והובלת עסק דומה לניהול זוגיות, ככל שהבסיס יהיה יציב יותר כך היחסים יחזיקו מעמד ברגעים הכי קשים!   "ניהול עסק זה ריצת מרתון ולא ספרינט אחד קצר"   בעל עסק צריך להפנים שיציאה לדרך חדשה בתור עצמאי או ניהול עסק קיים זה תהליך ארוך טווח של השקעה בעצמך ובעסק שלך כדי לייצר מיתוג ואוטוריטה. […]

לפני מספר ימים בעודי משוטט להנאתי במדורים כלכליים כדי לבדוק מה התחדש נתקלתי בכתבה בדה מארקר שכותרתה:                   "אנחנו צופים הפסדים גדולים לעסקים שאין מאחוריהם גב כלכלי איתן, והם עשויים להתמודד תוך זמן קצר עם מציאות שעלולה להוביל לקריסה", ממשיך ואומר אלוני בכתבה.   ולא יכולתי שלא […]

שיווק מוכר - ניר נגר

לכל אחד מאיתנו יש חוש דומיננטי אחד שמוביל אותנו, אותו חוש דומיננטי שאיתו הלקוחות שלנו יעדיפו לתקשר, החיבור לחוש הדומיננטי שלהם יגרום ליצירת חיבור לא מודע בתת המודע שלהם וייצור חיבור וכימייה שתוביל לסגירת העסקה, כשהם מודים לנו על זה שאנחנו כל כך מבינים אותם. היכולת לזהות את האדם שמולנו נותנת לנו את הכוח להוביל […]

אני לא חושב, אני יודע! שיש הלימה וחיבור בין הייעוד, החזון והבשורה שאנחנו מביאים לעולם לבין ההגשמה העצמית שלנו וכתוצאה מכך ההצלחה הכלכלית שלנו. למה? כי אני חווה את זה על בשרי בכל יום, מחדש… השאלה הראשונה שלי בתוכנית העסקית שיווקית שאני מעביר ללקוחות שלי היא:  "האם אתה קם עם אנרגיה ותשוקה ליום העבודה שלך? […]

  • 1
  • 2